sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Multumesc!

Va multumesc din suflet dragii mei prieteni de departe si de aproape, vazuti si nevazuti! Va multumesc pentru mesajele superbe pe care mi le-ati trimis de aceste Sarbatori care au fost mai luminoase datorita VOUA!
O sa scriu aici lista celor care mi-au trimis mesajele lor si carora vreau sa le raspund aici si sa le multumesc inca si inca o data pentru dragostea si sprijinul lor neconditionat!
Va iubesc cu toata fiinta mea si va multumesc ca faceti parte din viata mea! Sunt cea mai norocoasa fiinta din lume ca va am alaturi!

Multumesc celor mai speciale persoane din viata mea: Bi, Enen :-) si familia Runceanu.
Multumesc prietenelor vedete: Andreea Marin Banica, Marina Florea, Raluca Moianu, Malina Olinescu, Paula Seling si Andreea Sofron.
Multumesc familliilor greu incercate: Diana si Rares Cozma, Mihaela, Costel si Silvia Corbu, Amalia si Miruna Enache, Alina si Andu Nicut, Andreea, Alexia si Cristi Toma, Vali Topor.
Multumiri partenerilor EMMA: Mihai Cosmaciuc - MEKOS, Anca Iurucovici - traducator, Alex Popa - Inima Copiilor.
Multumiri marii familii E.M.M.A., cei mai curajosi si mai greu incercati parinti! Va pup si va iubesc! Sunteti mereu in inima si in sufletul meu: Nicoleta Abdul (Marwana), Gabita Aron, Simona si Alin Bas, Erika Burciu, Rodica Chetrariu, Bianca Chera, Etinc3elle (Ana-Maria), Alina Ene (Zamfir), Ela Goza, Ioana Grigore, Rodica Gancea, Laura Herdean, Cristina si Florin Iancu, Simona si Radu Marti, Dorina_miru, Monica si Horatiu Muresan, Diana Nicolae, Amelia_pitik, Angela si Vlad Serban, Marinela Trifan.
Multumesc prietenilor sinceri, dragi si devotati: Marinela Andrei, Silvia si Diana Batori, Friedbert Bayer, Nicoleta Buta, Roxana Cornac, Elena Costin, Mihaela Dragomir, Stela Dumitrescu, Mihaela Fofeldea, Madalina Frasineanu, Ioni, Ioana Matfeev, Mircea Nicolau,Vali Ioana Radu (fosta Basturea), Andreea Stancu, Viviana si Laura - colegele de la master, Ivona Valcu, Roxana Visan.
Multumiri speciale dragei mele Alina Gorghiu pentru o colaborare deosebit de frumoasa si pentru prietenia cu care ma innobileaza! Multumiri si colegelor din PNL - colegiul 22, sector 5, Mariana Marinescu si Amelia Sandu!
Multumesc familiei Bruma si Hancea Liusnea (unchi, matusi, verisoare si bunici), multumesc Elena din Frumusica, Andra Tibuleac, fiica nasei mele si familiei Timofciuc (Zenaida si Lica).
Multumesc Nicoleta din casa Mia Children!

Nu am cuvinte sa va descriu ce simt pentru voi, sa va multumesc pentru cat sunteti de frumosi si de buni si cat de mult va iubesc cu tot dragul, cu toata fiinta mea!
Daca dintr-un motiv sau altul nu am apucat sa va raspund, va scriu aici ca va doresc un An Nou fericit, un An Nou pe sufletul vostru cald si bun, un An Nou mai bun decat cel care a trecut. Sa va aduca 2010 tot ce nu v-a adus 2009!
Va imbratisez si va pup de mii de ori!
P.S. Ordinea este alfabetica (va rog sa nu va suparati! voi sunteti toti pe primul loc in inima mea!)

Niciun comentariu: