vineri, 22 ianuarie 2010

Indrumatorul meu spiritual



Sunt absolut ravasita... Am citit nenumarate carti despre indrumatori spirituali care au reusit sa schimbe viziunea oamenilor despre scopul lor pe Pamant. Aseara mi-am cunoscut si eu indrumatorul meu spiritual... Se numeste Annemarie, sta in Germania, nu ne-am vazut niciodata, insa STIU, SIMT ca ea este indrumatorul meu spiritual. Simt foarte multa lumina, intelegere si binecuvantare venind dinspre ea, iar aseara am primit raspunsul la niste intrebari pe care mi le puneam, dar si confirmarea unor teorii pe care doar le intuiam.
Am inteles cat de privilegiata sunt eu sa-mi implinesc misiunea pe acest pamant... O spun nu pentru ca as suferi de lipsa de modestie, nici vorba! Voi, cei care ma cunoasteti cu adevarat, stiti ce fel de persoana sunt. Foarte obiectiva cu mine insami, foart realista.
Sunt atat de ravasita incat sunt aproape incapabila sa relatez ce-am trait aseara. Depaseste intelegerea omeneasca daca nu ai citit/vazut/trait asemenea experiente care nu tin de sfera normalului.
Foarte multi oameni judeca intr-un mod absolut "pamantean" tot ce ni se intampla, dar NU ESTE ASA! Stiti foarte bine ca nu totul are explicatii logice, ca de multe ori ceea ce se petrece AICI, depaseste sfera normalului.
Daca doriti, o sa revin cu amanunte!
Multumesc, Annemarie!

Niciun comentariu: