marți, 2 februarie 2010

Reflectii...



Ivirea mea n-aduse nici un adaos lumii,
Iar moartea n-o sa-i schimbe rotundul si splendoarea.
Si nimeni nu-i sa-mi spuna ascunsul tâlc al spumii:
Ce sens avu venirea? Si-acum, ce sens plecarea?


Catrene - Omar Khayyam

Ce sunt?

"Sunt un fir de praf minuscul
pe acest pământ – în Univers.
Ce-a fost stârnit de un vehicul,
în lumea asta fără sens.
În rotocoale mari mă-nvârt,
fără sprijin, fără rost,
şi-s dusă pe aripi de vânt
prin locuri unde n-am mai fost.
De ce ne zbatem să fim NOI,
când totu-i hărăzit de SUS?
Că eşti în vânt sau în noroi,
contează înc-un fir în plus?”


Sofia Vicoveanca



Toti suntem in vizita in acest moment si loc. Suntem doar in trecere. Am venit sa observam, sa invatam, sa crestem, sa iubim si sa ne intoarcem acasa.

Autenticul protector este acela care stie ca lumea nu este o mostenire de la parintii sai, ci un imprumut de la copiii sai. (J.J. Audubon)

Un vis neinterpretat e ca o carte necitita. Asa ca azi nu mai are importanta dimensiunea arhivei ci calitatea continutului.


Lumea nu-ti datoreaza nimic. Exista inaintea ta. (Mark Twain)

Niciun comentariu: