sâmbătă, 6 februarie 2010

Timbre



Le vedeti? Stiti ce sunt? Timbre.
EI bine, da. Sunt pasionata de filatelie. De foarte mult timp, nu de acum. Eram foarte mica, atunci cand strabunicutza mea, Silvia, mi-a aratat un clasor cu timbre. Ma iubea foarte mult strabunicutza mea si mereu o pomenesc si e prezenta in gandurile mele. Clasorul il avea de la sotul ei iar timbrele mele sunt vechi, de pe la sfarsitul anilor 1800 inceputul anilor 1900. Am tot felul de timbre romanesti, cred ca acum trebuie sa aiba ceva valoare. Cand am crescut eu mai maricica, am mers cu parintii intr-un concediu in Delta Dunarii si stand pe terasa unui hotel din Tulcea, Egreta se numea, si plictisindu-ma, am plecat in explorare si m-am oprit intr-un oficiu postal unde am gasit timbre. SI imi cumparam timbre de cate ori aveam si eu banutii mei.
Cu ceva timp in urma, cred ca era de Craciun, eram in cautare de perdele de bucatarie, am gasit undeva pe Lipscani, un magazin filatelic. Am intrat putin sceptica. Am crezut ca sunt numai timbre de colectie acolo, dar NU, erau si timbre pentru vanzare. Asa ca mi-am cumparat timbre. O parte sunt cele pe care le vedeti mai sus. Imi lipseste un clasor, cel pe care il am eu este foarte vechi si s-a rupt saracu' dar imi iau eu unul fain, ia sa vedeti! Daca mai sunt pasionati de timbre printre voi, sa-mi spuneti!

Niciun comentariu: