duminică, 7 februarie 2010

Un premiu pentru suflet



Seara de 29 ianuarie a fost una speciala. Anul acesta, am sarbatorit-o pe Bianca intr-un mod special, ziua ei fiind pe 27 ianuarie. Ne-am strans vreo 20 de oameni la restaurantul unde facem de obicei intalnirile E.M.M.A. si acolo i-am adus in dar o seara magica, o seara cu multe surprize placute. Si pentru ca seara sa fie completa, Bianca m-a incoronat ca "Bona Nr.1 E.M.M.A." daruindu-mi un trofeu de suflet, sau mai bine spus "Oscarul" meu.
Poza de mai sus cred ca spune mai multe decat as putea eu spune.
Multumesc din suflet, Bianca! Trofeul sta langa celalalt premiu al meu si sunt cele mai pretioase lucruri din viata mea.

Un comentariu:

Monicile spunea...

Meriti din plin premiul! Meriti multe lucruri frumoase pentru ca ai un suflet bun si esti o prietena buna. Felicitari pentru "Oscar". E al tau! Bucura-te de el!