joi, 1 noiembrie 2007

Despre discretie si vise implinite

De cateva zile, nu ma pot odihni nicicum... Taota tevatura asta cu Marin si Radulescu m-a dat peste cap. Nu va spun cate mesaje am primit din partea amandurora ca mi s-a facut ceata in cap si oricum nu mai stiu pe cine sa cred. Alaltaseara, in timp ce televiziunile faceau spume encomiastice la gura insfacand halci uriase de rating imi paralizase degetul butonand la telecomanda. Pe un post era Raduleasca, pe altul Marin, pe OTV telenovela Elodia continua, pe B1 la Nashu era invitat Columbeanu care povestea despre sexul oral cu nevestica din separeu si tot asa...
Mi s-a facu scarba instant. Am inchis si am privit o rama. Eu si Paula Seling... Ma privea netulburata de tot circul ala... Discreta si tacuta asa cum e si in realitate. Un om care-si vede numai de muzica ei si atat. Straina de toata nebunia asta... Adevarul este ca nu am de ce sa ma plang. Asta este lumea pe care eu mi-am ales-o. Stiti vorba aia "ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa implinesti???" Eu mi-am implinit toate visele... Dar visele mele au inceput sa ma oboseasca. Am sa ma gandesc mai bine data viitoare ce vreau sa visez...

Un comentariu:

ionutza80 spunea...

poate ca ai dreptate dar trebuie sa continui ce ai inceput. e drumul pe care l-ai dorit si tocmai de aceea iti va aduce satiasfactii.Iar satisfactiile nu vin niciodata fara oboseala, stres uneori si rutina...depinde de noi cat suntem de puternici ca sa rezistam tavalugului zilnic. abia cand ne loveste baoala realizam cat suntem de impliniti profesional.Scuze daca nu am fost coerenta dar mi-e greu. tocmai am aflat ca tata e bolnav....Sper sa fie bine! Si va fi pentru ca cienva acolo sus ne iubeste. CONTINUA CE AI INCEPUT! E FOARTE BINE!