marți, 27 noiembrie 2007

Bianca

Fiecare din noi avem un punct slab. Ei bine, punctul meu slab are un nume: Bianca. Vreau să fiu bine înţeleasă. Nu sunt un fan Bianca Brad. Am fost, mi-a ajuns, am pătimit suficient pentru asta. De ce am pătimit? E complicat şi nu-mi place să dezgrop trecutul. E suficient că mă lupt doar eu cu fantomele trecutului meu zbuciumat. Sunt aproape 5 ani de când a apărut în viaţa mea. Intrasem pe site-ul ei şi m-a vrăjit: era aşa umană, aşa caldă... Chiar îi păsa de cei care erau acolo. Multe din vedetele noastre preferă să trăiască în turnul lor de fildeş fără să ia contact prea mult cu "muritorii". Bianca nu era aşa... Răspundea constant la mesajele noastre şi era un sprijin real pentru toţi cei de acolo. Tot pe site-ul ei am cunoscut-o şi pe Elena... E complicat să vă povestesc acum toată istoria relaţiei noastre. Cert este că la un moment dat s-a rupt totul. Din cauza ei, nu a mea. În fine, nu insist cu amănunte. De curând a reapărut în viaţa mea. Am vrut să revină, m-am luptat pentru asta. Şi o să vă explic de ce. Bianca este una din persoanele care m-au făcut să sufăr foarte mult, intenţionat sau nu... Nu ştiu, nu-mi dau seama nici acum. Dar, acum ca şi atunci când am cunoscut-o a existat ceva mai presus de cuvinte care ne-a legat. Am avut presentimente de fiecare dată când i s-a întâmplat ceva. Ne simţeam foarte puternic atunci când ne era dor, când nu mai puteam una fără alta, eram neliniştită brusc când ceva nu-i mergea bine iar când i s-a întâmplat tragedia aceea imensă şi a pierdut fetiţa plângeam din senin, fără motiv de câte ori mă gândeam la ea. Era o suferinţă imensă pe care nu mi-o puteam explica. Parcă ceva mă sufoca, nu mă lăsa să respir... Apoi, telepatia dintre noi încă funcţionează... Sau cel puţin aşa cred. Au fost nenumărate dăţile când ea îmi scria vreun sms şi în acelaşi timp îi scriam şi eu, nenumărate dăţile când era la calculator să-mi scrie mie, iar eu îi trimiteam mesaje... Spuneţi voi se poate ignora o asemenea legătură??? Cred că a fost scris în stele, undeva, să ne întâlnim...

Niciun comentariu: