marți, 31 iulie 2007

Vizita la Izvorani

În week-end-ul ce tocmai s-a încheiat am fost invitată de o prietenă la Izvorani. Vă daţi seama că n-aş fi pierdut sub nici o formă evenimentul. Eram curioasă să văd vilele baştanilor dar mai ales a Divei. Care? Cum care? Cea care e în poză cu mine. Şi aşa mare a fost dorinţa mea încât am mers de la casa prietenei mele până la locul faptei, adică la casa Mihaelei. Mare lucru n-am văzut pentru că este ca o fortăreaţă, înconjurată de ziduri masive. Avea o mulţime de antene parabolice şi camere video. Am văzut şi casa lui Ionuţ Lupescu, a Columbenilor (care este un adevărat palat), a lui Ţiriac Junior, Baza Sportivă Olimpică şi rezervaţia cu nuferi de la Snagov. Foarte frumos. Mă refer la rezervaţie, desigur... Am să încerc să postez fotografii, să vedem dacă se poate... Aş fi vrut să mergeţi cu mine. Dar v-am luat. În gând.

Niciun comentariu: