marți, 31 iulie 2007

Callatis/comentarii

Să vă spun drept dragilor, ediţia de anul acesta a fost sub aşteptările mele şi ale multora... Organizarea a lăsat foarte mult de dorit, sunetul aşijderea iar interpreţii au fost cei agreeaţi de televiziunea organizatoare, respectiv Antena 1. Şi ca să întăresc aces adevăr, o să vă spun că Gabriel Cotabiţă nu şi-a făcut apariţia sub luminile reflectoarelor după ce ani de zile ne-a cântat şi ne-a încântat. Producătorii au preferat o soluţie de compromis, ca să nu spună că nu l-au băgat şi pe Cota în zeamă, că până la urmă asta a fost. O zeamă, un borş total de la care artiştii au plecat teribil de frustraţi şi nemulţumiţi. Într-una din zile, când am fost la masă cine credeţi că s-a aşezat lângă mine? Mama lui Cota care venise adusă de fiu-său la tratament. Aoleu, mi-a făcut creierii varză. Era obsedată numai de cât de mari erau preţurile la mâncare. Asta în Mangalia, unde credeţi-mă pe cuvânt, preţurile erau foarte rezonabile. Dacă ar fi mers în Mamaia unde e 50 RON friptura cred că-i cântau popii "Veşnica pomenire".:-)
Columbenii au aburit şi ei atmosfera şi aşa destul de încărcată de ridicol. În prima seară au venit singuri şi nici măcar nu s-au uitat unul la altul, iar în a doua seară cu prinţesa moştenitoare care era numai un zâmbet. O dulceaţă de fetiţă care îi întrece în charismă pe acrii ei părinţi.
În rest, nu pot să spun că m-a dat ceva pe spate în mod deosebit. Poate JOJO cu piesa ei, "Mii de culori" şi Alexandra Ungureanu. Aaaaaaaaa, şi să nu uit: foarte tare şi recitalul Paulei Seling. Am urmărit-o la repetiţii şi am fost impresionată. Are o voce excepţională. Păcat că muzica ei nu este foarte comercială...M-am plictisit repede. După o săptămână doream deja să plec...Şi am plecat.
Vă cer scuze că am postat aşa târziu dar perioada de la terminarea Callatisului până acum a fost foarte stresantă.
Hai, vă pup şi toate cele bune!

Niciun comentariu: