duminică, 17 octombrie 2010

Fata visurilor noastre pur si simplu a plecat...


Seara trecuta a fost una plina de emotii de tot felul... Un amalgam de sentimente care s-au invalamasit si m-au tulburat peste masura... Din sapte cati trebuia sa fim, am fost doar 4, dar ne-am simtit bine: Adina, Ciprian, Monica si eu. Adina abia sosita din Franta a venit direct la intalnirea cu noi, insa pe la 20.00 a plecat si am ramas noi trei. Am vazut sute de poze scoase de Monica si am primit si eu cateva... Aseara am adormit plangand de dor pentru printesa noastra si sarutandu-i fotografia, am lasat poze accea pe masa iar azi-dmineata am gasit-o... in pat... langa mine... Nu stiu cum a ajuns acolo. Teoretic era imposibil, insa pentru mine a fost un semn ca Madalina a fost langa mine, a fost semnul ei ca imi este alaturi...
Te iubesc, printesa! Te iubesc infinit... Sa ai grija de noi!

Niciun comentariu: