luni, 24 mai 2010

Raduleasca


Misto femeie Raduleasca asta!

Am o admiratie maaaaare pentru ea, inca de cand prezenta la postul Tele 7 ABC, o emisiune de week-end.
Nu am fost niciodata nici fanul ei, nici vreo fanatica.
Pe vremea cand eram maaaaaaaare fan Andreea Marin, toata lumea ma punea la colt cu replica: "Cum adica, esti fan Andreea Marin si iti place si Raduleasca?" de parca cele doua personaje trebuiau sa fie din start antagonice, sa se excluda una pe cealalta.
Ei uite, ca mie mi-au placut amandoua. Le-am admirat si le-am criticat pe amandoua de cate ori a fost cazul, dar nimic nu m-a impiedicat sa le bifez in memoria mea afectiva, lucrurile minunate pe care le-au facut si una, si cealalta.
Pe Raduleasca, pentru ca despre ea mi-am propus sa va vorbesc azi, am cunoscut-o acum vreo 4 ani, cand era musai sa fac reportaj si coperta la "Taifasuri" cu ea. Am abordat-o prim sms. Ulterior, aveam sa aflu ca era un fan declarat al sms-urilor. Dadea declaratii prin sms, raspundea la mailuri prin sms, confirma intalniri la evenimente prin sms, eheeeee...
Asa a procedat si cu mine: "Trimite-mi intrebarile pe mail". M-am conformat. Mi-a raspuns repede. Neasteptat de repede. Si mi-a trimis doua fotografii frumoase: cea de sus cu ea si Elan, si una pentru coperta. De atunci ne-am imprietenit??!!! E mult spus... Am avut o relatie cordiala... M-a invitat si la ea la emisiune odata... Nu, nu sa particip. Sa-mi dea ceva ce aveam nevoie. Am stat in spatele camerelor. Am mers la ea in cabina si as fi ipocrita daca as spune ca n-am fost incantata ca i-am mirosit parfumul, ca i-am vazut hainele aruncate neglijent pe un fotoliu, ca nu i-am admirat toate zdranganelele de pus la gat sau bratara cabala pe care n-o da jos niciodata.
M-a invitat la prima ei lansare de carte de la Restaurant "Doina" - "Despre lucrurile simple", cea mai faina lansare la care am participat vreodata si cea mai inedita... I-am dus atunci un buchet imens de margarete albe si simple pentru ca presupuneam ca va fi un eveniment sofisticat. Si nu m-am inselat. A apreciat tare mult florile: "Am si eu gradina plina de margarete, dar nu ma indur sa le tai." O lume intreaga venise in seara aia sa fie alaturi de ea. Era o atmosfera incinsa, undeva prin mijlocul verii, iar seara, am plecat acasa cu o perna daruita de ea cadou fiecarui invitat. Ulterior, aveam sa aflu ca i-a parut tare rau ca nu si-a pastrat si ea o perna de la lansarea aia atat de minunata.
Cel mai mult am iubit-o, cand a strans aia 200.000 de euro pentru fetita Lianei Stanciu. M-am trezit cu un sms de la ea, noaptea pe la 12. L-am citit buimaca, abia atipisem, dar continutul m-a facut sa sar din pat. Probabil, cel putin jumatate din colegii mei de breasla au reactionat la fel. Multi au pus-o la zid pentru ca a strans banii pentru fetita unei vedete nu pentru un caz oarecare. Daca ar fi stiut toti cei care au discreditat-o atunci, cati bani a dat Raduleasca unor cazuri umanitare fara sa stie nimeni, absolut nimeni... I-am admirat atunci determinarea si vointa si timpul pierdut pentru a salva fetita unor prieteni... Sa nu-mi spuna mie cineva ca intr-o atare situatie, ar fi preferat sa salveze copilul unei x familii decat copilul colegului/prietenei... Hmmmm...
M-am mai vazut cu ea anul trecut, cand si-a lansat a doua carte: "Niste raspunsuri" si unde aveam sa constat ca toti fanii Andreea Marin pe care-i cunoscusem de-a lungul anilor la "Surprize" au fost prezenti si la lansarea Raduleascai, si nu pentru ca ambele s-au petrecut in aceeasi zi si aproape la aceeasi ora, ci pentru ca erau admiratorii si uneia si alteia.
Dupa aia a plecat la Monaco cu tot cu Ayanul aferent si n-am mai tinut legatura.
Dar mi-e dor de ea! Zau mi-e dor de emisiunile ei duminicale!
Spicuiam doar cu telecomanda, ei dar ma obisnuisem sa o stiu acolo, alaturi de masa de pranz, ca rudele care-ti intra in casa la sfarsit de saptamana.
Ii admir dezinvoltura si naturaletea, faptul ca nu se sfieste sa-si dea palme in cap de cate ori greseste, si asta in mod public, faptul ca-si lauda realizarile cu un umor care nu te lasa sa n-o iubesti de mori... pentru ca se poarta la fel si cu Oana Pellea si cu un fan, pentru ca are cea mai luminoasa privire din cate am vazut vreodata, fiindca n-are nici fitze, nici aere de vedeta... Pentru ca nu se sfieste sa se suie pe masa in rochie de seara si sa ceara sa se faca liniste daca are de spus ceva...
Ea e Raduleasca! Si-i multumesc pentru zambetul cald pe care mi-l aduce de cate ori o privesc si pentru "multumescul" scris pe prima pagina a cartilor ei... Pentru ca stie sa aprecieze sincer, sa iubeasca si sa se revolte cu aceeasi pasiune...

Niciun comentariu: