miercuri, 26 mai 2010

A murit Jean Constantin


Ce se poate spune atunci cand moare un titan al comediei romanesti? Ce cuvinte sa gasesti pentru a defini moartea care este prin sine insasi un fenomen absurd si poate prea putin inteles, atunci cand vine vorba sa-ti iei ramas-bun de la cineva drag...
A jucat in atatea roluri, de atatea ori ne-a facut sa radem cu lacrimi...
L-am cunoscut intr-o zi frumoasa de vara, pe malul marii, la Teatrul de Revista din Constanta, cand am stat la povesti vreo doua ore si mi-a acordat un interviu memorabil.
I-am admirat atunci vivacitatea, spiritul ludic, umorul sau inconfundabil, am savurat fiecare clipa si am plecat cu ochii in lacrimi de acolo... stiam, intuiam cumva, intr-un fel, ca va fi ultima noastra intalnire... Si am avut dreptate...
A mai apucat sa-si vada doar visul cu ochii, acela de a-si fi putut sarbatori pe scena, alaturi de colegii sai, cei 50 de ani de cariera... O cariera de exceptie...
A fost gasit fara viata, astazi de dimineata, in locuinta sa din Constanta (Techirghiol)...
Dar fiindca Jean Constantin ne-a lasat zambetul, se cuvine sa-i celebram viata, nu sa-l comemoram.
Vei ramane vesnic in inimile noastre, maestre!

Niciun comentariu: