vineri, 21 mai 2010

La Multi Ani, Elenelor mele dragi!

Povestea Elenelor din viata mea, am scris-o deja. V-am spus cum s-au ingramadit toate dupa aparitia lui Ellen, de acum sase ani. Astazi am ales sa le spun "La Multi Ani" intr-un fel aparte. Aducandu-le un buchet de flori de camp, virtual, ce-i drept, dar pe care il ofer cu dragoste fiecareia in parte.





Doamnei Ileana Vulpescu, scriitoarea mea preferata si prietena mea... La Multi Ani, cu ocazia zilei de nastere!





Doamnei Hinta Carmen-Elena, profesoara mea de limba franceza din liceu. La Multi Ani, cu toata dragostea, doamnei sufletului meu!




La Multi Ani, Ellen - un gand soptit! As fi vrut ca buchetul acesta sa ajunga altfel la tine... Sa-l poti mirosi... Sa-l poti atinge... Sa iti ingropi fata in petalele lui... Te pretuiesc de mii de ori pentru tot ceea ce esti!



La Multi Ani, Lili (Lenuta) Manole, draga mea draga! As vrea sa-ti ofer o floare pentru fiecare zi in care m-ai sunat sa ma intrebi daca sunt bine, daca ma poti ajuta cu ceva... Iti multumesc si te pretuiesc!


La Multi Ani, Elena Costin, bijuterie mica si pretioasa, prietena cu care am impartit mai mult de doi ani fiecare zi petrecuta in Bucuresti...





La Multi Ani, Elena Schiffer, draga mea colega de la "Taifasuri"...





La Multi Ani, Cami-Elena, cealalta draga colega de la "Taifasuri"...




La Multi Ani, Amalia Elena Enache, mamica greu incercata a Mirunei... Sa-ti dea Dumnezeu putere sa poti infrunta toate furtunile si sa ramai acelasi om bun ca si pana acum!





La Multi Ani, Elena, sotia tatalui meu, un om atat de pretios si de drag... Un curcubeu, o raza de soare minunata in viata noastra! Iti multumesc pentru TOT!




La Multi Ani, Elena (Cineva93)! Sa fii mereu alaturi de draga noastra Mihaela, cu gandul si cu sufletul!





La Multi Ani, vecinei mele de la bloc, Ileana Anghel... Te iubesc si te imbratisez, tanti Ileana!



















Un comentariu:

kykyriky spunea...

simplu si sensibil mesajul tau, gingase si vesele florile! Despre Mihaela R. - voi fi fan pana la moarte :)