joi, 21 februarie 2008

Prima iubire si ultima

L-am visat pe EL azi-noapte. Da. Multi m-ati intrebat unde este EL? Fat-Frumos-ul meu. De ce nu apare? De ce sunt singura? Este aici. Intotdeauna a fost. E omul pe care l-am iubit mereu. E omul de care m-am indragostit cu multa vreme in urma. Fac parte dintre oamenii care nu iubesc decat o singura data in viata. El a fost prima si sunt aproape sigura ca va ramane singura si marea mea iubire. Nu este nici cel mai frumos om de pe pamant. Nu este nici cel mai bogat sau cel mai sexy. Este insa omul cu care pot comunica cel mai bine. CU el vorbesc oricat, oricand. Cu el, si cel mai neinsemnat fleac capata importanta. STie asa bine sa asculte, sa ajute, sa gandeasca in felul meu... Nicicand viata nu a fost mai frumoasa. Ne admiram si ne respectam reciproc. E ceva mai presus de cuvinte si sper sa ramana asa.

3 comentarii:

catalina spunea...

Si eu sper sa ramana asa. Meriti mai mult ca oricine sa fii fericita. Viata e absolut minunata cand iubesti si esti iubit, nu?

Anonim spunea...

sa fi fericita Ana alaturi de iubirea ta.
pup, ceao

Georgeta spunea...

Sa fii fericita!