joi, 21 iunie 2007

Salutare!!!

Iată că m-am întors aşa cum v-am promis. Acum două seri am fost la petrecerea "Tango". Revista lui Alice Năstase a împlinit doi ani şi cu această ocazie a fost lansată şi cartea "Dincolo de bine, dincoace de rău" semnată de Alice Năstase şi Aurora Liiceanu. A venit lume multă şi destul de bunicică. eeeh, se putea şi mai bine. Botezatu, Mazilu cu Monica Petrică (oficial, că neoficial... păcat de frumuseţea lui...), Iuliana Tudor cu soţul ei, Sanda Ladoşi cu care am şi vorbit şi de care mi-a fost foarte doooooor. Pe Bobo, puiuţul ei îl lăsase acasă şi mi-a spus râzând că speră să nu-l găsească cu zoaie pe cap. Apoi a mai fost Corina Chiriac, Măruţă cu Andra, Aura Urziceanu, Mihaela Mihai cu fiică-sa (apropos-are o fată superbă!!! şi venise din State), Ramona Bădescu (o frumuseţe uluitoare, pe bune!!! am schimbat două vorbe cu ea-câţi ani să aibă???), apoi Columbenii pe care i-am văzut pentru prima dată şi pe care dacă i-aţi vedea împreună aţi râde ca mămăruţele alea cu burta în sus care dau din picioare. Zici că sunt Pat şi Pataşon. Ea avea un costum vernil kaki ziceai că a aterizat din Star Trek iar el nişte blugi ce-i picau ca vai de mama lor. Ce să mai vorbim! Ridicol!
Azi e nunta lui Boreanu cu Valentina Pelinel. Merge Tatiana, cică e de fiţe!!! Vă povestesc!
Până mâine toate cele bune!

Un comentariu:

Cristina spunea...

Hai ca m-am distrat! Pat si Patashon! Groaznici Columbenii astia! Saracu' copil cu astfel de parinti!