vineri, 22 iunie 2007

Iartă-mă!!! cu Raluca Moianu...

Astăzi am fost acasă la Ralu. Cum care? La Raluca Moianu, prietena mea. Da, ştiu, stiu. Unii nu vă uitaţi la "Iartă-mă", altora vi se pare cam ştearsă Raluca, altora vă este pur şi simplu indiferentă dar mie una îmi place foaaaaaaaaarte mult. Raluca cea adevărată este de fapt cea de la radio. Ea prezintă "Magic Cafe" la "Magic FM" în fiecare dimineaţă de la 7 la 10. Ne-am cunoscut acum câteva luni, când am făcut un reportaj cu ea şi cu Mara. Mara este o bombonică de fetiţă blondă cu ochi albaştri care acum are 2 ani şi jumătate. Abia a început să dezlege cuvintele şi este un deliciu. Astăzi am făcut fotografii împreună: i-am făcut mamei, căruciorului şi namilei de Nataşa, o mîţă persană de origine rusească aproape cât Mara de mare. Nu am stat mult pentru că mă grăbeam dar sper să le pot revedea curând. Heeeeeeeeeeeei, mămicile de băieţei, fiţi atente!!! Măruţa are toate şansele să devină un top-model de succes... aşa că nu rataţi ocazia să vă încuscriţi cu Raluca Moianu. Vă acord un număr din revistă în exclusivitate!!!:-)

Niciun comentariu: