joi, 21 iunie 2007

Pentru voi, amicii mei...

Iată că mi-am creat propriul meu blog de care sunt foaaaaaaaaarte mândră ţinând cont că eu sunt nulă în ceea ce priveşte calculatorul.
Aici o să aflaţi noutăţi despre mine, părerea mea, pertinentă sau nu, justificată sau nu şi aici o să aflaţi muuuuulte bârfe mondene.
ei da, asta este lumea mea ("Chiar de este rea, asta-i lumea mea!").
Astăzi este o zi caniculară şi am o groază de scris dar am să vin cât pot de repede înapoi, asta ca să nu-mi simţiţi lipsa prea mult :-)
Pupicei şi suportaţi cu stoicism căldura! Aşa cum spune Murphy: "Zâmbeşte, mâine poate fi mai rău!"

2 comentarii:

Cristina spunea...

Zambesc!....Ma gandesc ca am onoarea de a te cunoaste personal :-) Felicitari pentru blog! Ai deja un cititor fidel! Cum care? Euuuuuu!

ionutza80 spunea...

Hai sa ai succes la comentarii si nu numai de la prieteni. Sa-ti scrie toti cei care se simt lezati, fericiti, bucurosi, nebuni, entuziasti si chiar persoanele vizate in articolasele tale online. Hai bafta la descoperirea lumii virtuale... Eu ma car ca ma striga munca. Se vede treaba ca am chiulit ieri.. Motivat, insa! Mi-e dor de un spectacol cu muzica adevarata LIVE 100 LA 100!!!