sâmbătă, 21 iunie 2014

Targul de bunatati - o reusita la inceput de vacanta.

Ideea mi-a venit de la o fetita care invata la Goethe din Bucuresti. Ei tin de doua ori pe an un astfel de targ si cu banii stransi fac fericiti niste copii necajiti sau investesc in visurile lor de copii. Mi-am zis ca ar prinde bine si la noi. Initial, a fost propus pentru saptamana "Scoala Altfel", numai ca atunci au intervenit niste probleme personale care m-au facut sa aman proiectul. Oportunitatea a venit in ultima saptamana de scoala. Ne-am preagatit asiduu pentru fiecare etapa in parte, cu mare grija la detalii: mai intai ne-am impartit pe echipe, ne-am ales nume (Sweet Cakes, Fresh Eat, Dolcellino, Iepurasii) si am pus pe hartie toate ideile care ne-au venit. Le-am ales pe cele mai bune, apoi ne-am impartit sarcinile si am delegat echipa de proiect. Copiii au fost foarte entuziasmati de la bun inceput, au muncit cu sufletul, au impartit afise in comuna noastra si inca trei imprejur, si-au pus mamicile la treaba (adica la facut de bunatati), iar in ziua proiectului si-au amenajat singuri standurile si au confectionat urnele pentru donatii. Am facut rost de cele necesare de la sponsori: pungi de plastic, pahare, tacamuri si farfurii de unica folosinta si ceea ce a fost esential, un banner imens care a fost asezat pe gardul scolii.
Luni, 16 iunie 2014, de la ora 17.00 am deschis oficial Targul de bunatati - prima editie. Ingrediente ? O multime: prajituri, gogosele, turtisoare, tavalite, placintele, veselie cat cuprinde, energie, muzica, galagie si o multime de musafiri care ne-au calcat pragul. Vanzarile au fost peste asteptari. Daca initial ne-am asteptat sa strangem 300-400 de lei, tinand cont ca era 1 leu prajitura si 1 leu paharul cu suc, ei bine, suma finala a fost de 1100 de ron. Incredibil si neasteptat pentru noi toti! Banii ii vom investi in primul proiect al Scolii de cetateni, respectiv gradinita de flori a scolii, unde vrem sa facem un gardut care sa ne protejeze florile de pasii copiilor zvapaiati.
De asemenea, dorim ca evenimentul sa devina o traditie locala si, an de an, sa implicam toate comunitatea.
Multumim tuturor mamicilor, bunicilor si cadrelor didactice care ne-au ajutat ca acest targ sa devina o reusita, multumim sponsorilor (societatile ALCHIMEX, DISTINS si TOTAL COMUNICARE), multumim angajatilor Primariei pentru sustinere si tuturor celor care au pus suflet si efort ca acest eveniment sa fie unul reusit.
Nu in ultimul rand, doresc sa aduc multumiri speciale doamnelor Marilena Ion si Liliana Iordache de la Asociatia EDUC cu care am realizat multe proiecte de suflet si care ne asigura continuitate prin evenimente reusite de fiecare data.
Abia asteptam urmatorul targ! Data viitoare il facem la ROMEXPO! :-p






Niciun comentariu: