vineri, 24 septembrie 2010

Zambeteeeeeeeeeee


De doua saptamani sunt asa fericita! Fericitaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ma simt bine, sunt relaxata, multumita, ma trezesc cu zambetul pe buze. Rad mult, sunt vesela, ador jobul meu. Imi plac copiii, sunt frumosi si destepti. Nu, nu si cuminti! Hai sa nu exageram, totusi! :-)) Sunt extraordinar de incantata ca mi-am regasit echilibrul. Am gasit oameni buni, intelegatori si respectuosi, aici, la 30 de km de Bucuresti.
Sper sa dureze mult starea asta!
Multumesc Florianei ca mi-a adus zambetul pe buze in dimineata asta, ca imi da motive sa ma simt fericita!
Ii multumesc lui DUMNEZEU pentru darul oferit, pentru ca m-a adus aici si ca mi-a scos in cale oameni deosebiti.
Si va multumesc si voua, prieteni dragi, care mi-ati fost alaturi si la bine si la rau!

Niciun comentariu: