luni, 17 august 2009

Dupa cros si nu numai...











A fost frumos sambata. O zi cu mult soare, in conditiile in care in aproape toata tara ploua, o zi cu oameni frumosi si calzi si buni (cum nu prea se gasesc in Bucuresti), o zi cu multa veselie si cu multa energie. Fiind si ziua mea onomastica, am oscilat intre a merge sau a ramane acasa... Tare antisociala am devenit de la un timp... Parca ma tem de oameni... Mai am putin si ma mut in pestera :-). Apoi, ca atunci cand ma bantuie spriritul de aventura, mi-am zis: "de ce nu?". Si am mers... Mai mult de dragul Alinei... Chiar doream s-o cunosc... Cine-i Alina? Ei, chiar nu pot sa cred ca nu o stiti pe cea mai frumoasa fata din Parlament, pe Alina Gorghiu, tanara noastra deputata liberala. Ei hai, voi stiti bine ca nu am nici in clin, nici in maneca cu politica. O sa ma intrebati ce m-a apucat. Intr-o seara, nu mai stiu exact cand se intampla asta (dar trebuie sa stiti voi: cam cand erau in toi campaniile electorale pentru mandatele de deputati si senatori), am primit un sms de la o prietena care ma ruga sa ma uit la "Nasul" pentru ea, ea fiind plecata din tara... La "Nasul" era prezenta o tanara candidata la deputatie, frumoasa, dezghetata si foc de desteapta... insa am strambat sceptica din nas: "Eheeee, cati nu pareau asa la inceput... stiti vorba aia "pe afara-i vopsit gardul si inauntru-i leopardul"... Insa m-am uitat la emisiune de dragul prietenei mele si pentru ca (de ce sa nu recunosc?) imi placea un pic Alina Gorghiu. Dupa ce am adormit, tarziu dupa miezul noptii, m-a palit brusc ideea cum ca am mai vazut-o undeva pe fata asta. Da, da, o mai vazusem pe niste afise electorale de prin sectorul 5, cand ma intorceam din Drumul Taberei... Ma amuza ca vreun cretin care n-a avut ce face, ii desenase niste mustati mari Alinei, pe un banner urias, dar chiar si asa era frumoasa... Am intrat ulterior pe site-ul ei, pe blog, am auzit vorbindu-se din ce in ce mai des despre ea... Ba, babele pe la paine "ca a venit o domnisoara la ele acasa pentru a le felicita de ziua lor", ba ca are o echipa de campanie extraordinara, eeeeeeeeeeh, ce mai, numai lucruri frumoase. Nu vreti sa stiti ca m-am ofticat maxim ca nu locuiesc in colegiul ei, ca s-o pot vota si de necaz nici nu m-am dus la vot (la noi in colegiu candidau o groaza de pesedisti)... Am fost bucuroasa maxim ca a castigat Alina alegerile... Imi placea coloana ei vertebrala, imi placeau convingerile ei care aveau forta de persuasiune, era una dintre putinele persoane pe care le admiram fiindca imi impartasea opinia electorala... Pentru oameni ca ea m-as fi dus la vot... Apoi, ea a fost cea care a luat atitudine atunci cand Ministerul Educatiei a propus eliminarea orelor de educatie fizica din scoli si a organizat un cros de alergari ca masura de protest impotriva acestei decizii, tot ea a fost sefa comisiei de ancheta in cazul Ridzi si am fost taaaaaaaaaaaaaare mandra cand am vazut ce frumos a pledat, cu argumente, cu nopti nedormite, cu strans din dinti si cu zambetul pe buze drept raspuns la mitocaniile unora... Si tot ea este cea care a organizat sambata, de Sf. Maria, crosul de biciclete "Burta jos"... Mi-am luat inima-n dinti si am mers s-o cunosc... De foarte mult timp imi doream sa-i strang mana cu admiratie pentru tot ce-a facut... Si pentru ca mi-am dorit mult, am reusit... Am descoperit, dincolo de taiorul sobru de avocat in Parlament, un om cald, zambitor, un om generos si frumos pe dinauntru si pe dinafara... o pustoaica aproape, judecand dupa tricoul rosu si bermude sau dupa sapca asezata smechereste pe cap:-) ...




La start s-au aliniat peste 100 de concurenti, mai putin lenesa de mine care din cauza problemelor de sanatate, merge 3-4 kilometri si cade fleashca pe jos. Niste concurenti unul si unul... Oameni trecuti de 60 de ani sau pusti de 6 ani... Va vine sa credeti ca un copil de 6 ani a mers pe bicicleta 30 de kilometri? Adica drumul Casa Poporului-Palatul Mogosoaia si retur? Daca nu va vine sa credeti, va spun eu ca e real, fiindca am vazut cu ochii mei... O sa va postez si cateva foto ca sa vedeti si voi... Mi-a facut o reala placere sa fiu alaturi de ei, cu toate ca stiu ca a fost pentru prima si ultima data. Pana la 1 septembrie sper sa fiu plecata din Bucuresti. Sa nu ma compatimiti, sa nu va para rau pentru mine, dimpotriva, rugati-va sa iasa totul asa cum imi doresc!

Niciun comentariu: