vineri, 5 iunie 2009

Intr-o alta viata...

M-am intrebat deseori ce as face intr-o alta viata...
Si am sa incerc sa raspund...
- as rade mult mai mult si as plange mult mai putin
- as zbura cu parapanta
- as sari cu parasuta din avion
- as invata sa cant la pian
- as iubi la fel de mult dar as suferi muuuuuuuuult mai putin
- as spune mult mai des "iarta-ma", "imi pare rau", "multumesc"
- as zbura cu racheta in cosmos sa ating stelele cu mana
- as invata multa matematica si as deveni informatician de succes
- as calatori in fiecare luna in alt colt de lume
- as avea o fundatie care sa-i ajute pe copiii bolnaviori
- as avea catelul meu
- as avea casa mea si cea mai frumoasa gradina cu flori
- as face un azil pentru batranii fara familii fara sa-i pun sa plateasca
- as angaja tineri capabili, fara experienta si le-as oferi cursuri de formare profesionala
- as invata muuuuuuuulte limbi straine la perfectie
- as trai cu siguranta intr-o alta tara dar dupa ce as schimba ceva in tara mea
- as alunga suferintele mamicii mele dragi
- as face in asa fel sa am aceeasi familie dar... alaturi de mine si impreuna...
- m-as trezi dimineata zambind ca a inceput o noua zi
- as ucide raul din lume
- as aseza un zambet pe fata tuturor copiilor
- as avea aceeasi prietena dar le-as dedica mult mai mult timp ca pana acum
- as inventa o alta Bi daca n-as avea-o sau as clona-o :-)))
- as construi blocuri pentru tinerii fara locuinte si nu le-as cere bani ca sa stea in ele
- as candida la presedintie si as da legi drastice pentru mitocanie, nesimtire, poluare, agresivitate in trafic, mizerie... Sa se plateasca bani grei pentru fiecare hartiuta aruncata pe strada
- as face vreo 5 copii si as infia vreo 10
- as avea gradinita mea, scoala mea...
- as... face multe... dar deocamdata traiesc in Romania zilelor noastre si asta imi mananca tot timpul...
Dar stiu sa visez frumos, nu-i asa? :-)

Niciun comentariu: