joi, 13 decembrie 2007

Despre frustraţi

Am primit mai devreme un comentariu pe mesajul "Dependenţa de tehnologie". Mi-am permis să nu-l public din respect pentru voi, dragii mei prieteni care intraţi aici la mine ACASĂ cu cele mai frumoase gânduri şi sentimente sincere. Consider că oamenii aceştia veninoşi la suflet care nu au altceva mai bun de făcut decât să-şi reverse ura şi frustrările pe cei din jur, nu merită atenţia mea şi nici a voastră. Au o plăcere diabolică să se ascundă în spatele anonimatului şi să arunce cu vorbe negre ca sufletul lor, în loc să-şi vadă de treabă şi clădească ceva constructiv pentru viaţa lor. Realizez că acea persoană face parte din lista mea de mess şi am idee cam cine ar putea fi. Noroc ca are ignore de mult timp şi nu are rost sa+mi mai bat capul cu toţi tâmpiţii şi cretinii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sa nu-ti pese de parerea celorlalti! se mai ascund si in spatele anonimatului!...(cine vorbeste!);))..dar tu stii cine sunt, deci cred ca nu se pune...ceea ce voiam sa spun e ca sunt pe lumea asta sunt mari cretini, al caror unic scop e sa-i supere pe ceilalti...doamne, ce lume!dar trebuie sa fii mai presus de ei si sa nu-i bagi in seama.

Anonim spunea...

Am mai citit si pe alt blog despre oamenii astia, am crezut ca au ceva cu persoana respectiva, dar vad ca nu. Pur si simplu nu au alta treaba. Pe nimeni nu intereseaza comentariile lor.
Pe blogul asta e ordine si disciplina!! :P

P.S. sa nu te interseze parerea tuturor frustratilor.