luni, 6 februarie 2012

La Multi Ani, Ioana!


Astazi e ziua de nastere a prietenei mele de la Botosani, Ioana Matfeev!
De foarte mult timp mi-am propus sa scriu despre ea pe blog, pentru ca eu am fata de ea un sentiment de mare admiratie. O cunosc pe Ioana de prin 2006 cand aveam tot felul de nebunii in cap si ne propusesem sa schimbam soarta artistilor romani intrati in anonimat. Cumva, intalnirea noastra a fost providentiala, pentru ca ceea ce am demarat atunci s-a transformat in pasiune. Iulia, cealalta prietena a noastra cu care demarasem proiectul a ajuns sa lucreze alaturi de Andrei Partos, Ioana sa colaboreze cu Titus Andrei, iar subsemnata in presa scrisa.
Insa azi mi-am propus sa va vorbesc despre Ioana: o mana de om, energica, tonica, inimoasa, care lumineaza fiecare loc in care se afla. Cred ca pentru Ioana nu exista IMPOSIBIL!!! Il iubeste pe Adrian Enache de cand era mica, este idolul ei. Am admirat-o tot timpul pentru dragostea asta nesfarsita pentru el, pentru faptul ca nu au sters-o nici furtunile ziarelor de scandal, nici viata lui amoroasa care nu l-a facut nici mai putin talentat, nici mai putin minunat in ochii Ioanei. Asta inseamna, din punctul meu de vedere, sa fii un fan adevarat. A infiintat Asociatia Culturala Adrian Enache cu ajutorul careia a demarat si a dus la bun sfarsit o multime de proiecte interesante, ii promoveaza imaginea de cate ori are ocazia, il sustine cu inversunare in topuri, ce mai, este un adevarat PR. La fel si pentru Titus Andrei, un mare om de muzica, de dragul caruia Ioana a infiintat site-ul www.topromanesc.ro, site pe care promoveaza toti artistii romani, scrie despre ei, despre muzica lor, nimic monden, nimic comercial, si toate astea fara sa castige vreun ban. Pur si simplu din pasiune.
Pentru ca in sufletul si-n mintea Ioanei, cand se naste o idee, ea face tot posibilul ca ea sa prinda contur, sa devina realitate, fara sa o impiedice vreodata meschina, dar atat de necesara problema a banilor. Cumva, face ea ce face si-si implineste visele.
A infiintat la Botosani si un mic centru de jurnalism pentru copii care are un succes nesperat, iar mai nou este producatorul unei emisiuni de divertisment pe postul local de televiziune.
Pentru toate acestea si pentru multe altele, Ioana are toata admiratia si tot dragul meu!
De ziua ta, iti doresc sa ai parte de tot ce e mai bun, draga mea! Sa fii fericita, iubita, sa ti se implineasca toata visele! Te pup cu drag.

Niciun comentariu: