vineri, 4 februarie 2011

Multumesc, Yves Rocher!



Eram de mult timp in cautarea unor produse cosmetice care sa ma satisfaca in raportul calitate/pret.
Am testat foarte multe produse de pe piata, la majoritatea avand alergie. Am un ten alergic la nenumarate produse si de aceea trebuia sa gasesc ceva care sa ma ajute sub toate aspectele. Acum 2 ani am primit cadou de la o prietena o crema de noapte, marca Yves Rocher. Mergand pe principiul "Hai s-o incerc si pe-asta" am inceput s-o folosesc constant si am fost extrem de multumita de rezultatele extraordinare pe care le-a avut asupra tenului meu. Stiu ca suna ca un fel de reclama sau ca un cliseu dar va jur ca exact asa a fost.
Anul trecut, cand a venit prietena mea, Adina, din Franta, acolo unde lucreaza de cativa ani, am intrebat-o (locuind in tara cosmeticelor) ce firma i se pare cea mai buna si ce mi-ar recomanda sa folosesc. Mi-a spus simplu: "Yves Rocher. Am card la ei si am o multime de facilitati, de cadouri, aproape toate produsele lor sunt BIO si nu sunt scumpe deloc".
In Romania se gasesc destul de greu magazinele Yves, insa am avut norocul sa gasesc unul chiar in Mall Sun Plaza de unde-mi fac cumparaturile frecvent. In prima luna, am primit cardul de fidelitate de la ei, mi-am cumparat doua produse de machiaj, am primit stampilutele de fidelitate + un cadou de la ei, dar si un card de 30% reducere pentru urmatoarea luna cand voi veni la cumparaturi la ei. Asa am facut si pentru cumparaturi de 100 ron, am platit doar 70 ron. Am venit si in octombrie, noiembrie si decembrie, iar procedeul era acelasi de fiecare data. Aveam 30% reducere la diferite produse din cuponul primit cadou cu o luna in urma si primeam unul pentru luna urmatoare. In luna ianuarie, fiind un pic mai stramtorata cu banii, nu am mai mers sa-mi cumpar ceva de la ei. Eram tare necajita din cauza ca pierdusem si reducerea (fiindca la pret intreg unele produse au preturi maricele) dar si cuponul pentru luna urmatoare.
EI bine, astazi am fost extrem de incantata sa descopar in cutia postala de acasa cuponul de reducere pentru lunile februarie si martie.
O mica atentie pentru clientii lor fideli! Iar pentru acest lucru, am simtit nevoia nu numai sa le multumesc dar si sa popularizez acest lucru pe Facebook si pe blogul meu, poate se gasesc chiar si printre prietenii mei viitori clienti ai marcii Yves Rocher.
In nicio luna nu am platit mai mult de 100 ron pe produsele Yves. Sunt minunate si vi le recomand cu caldura si cu toata increderea.
Multumesc din suflet, Yves Rocher!
P.S. Va jur ca nu ma plateste nimeni sa le fac reclama! :-))))

Niciun comentariu: