marți, 2 martie 2010

2-ul meu %


Asta e porcul meu. Porcul meu cu bani. Pana ieri. Ca ieri, incepand deja sa-mi fac bagajele, o parte plecand acasa la mami si o parte cu mine, in Italia, m-am gandit ca doar n-oi fi nebuna s-o pun pe maica-mea sa care ditai porcul plin cu banutzi de 5 bani pe care tot ii strang de doi ani. Si tot gandindu-ma asa, mi-am adus aminte ca eu nu am de unde sa donez cei 2% din impozitul pe profit de care vorbeste toata lumea, in toate partile. Si asa ca mi-am creeat propriul meu 2%. Am golit porcul, am strans vreo 13 lei din maruntisul cu care n-am de gand sa merg sa-l schimb pentru propriul interes, oricat de saraca as fi si am zis sa fac un pustiu de bine si sa-l duc la copiii amarati. In Mall sunt doua urne care strang banuti: una e pentru "Asociatia de ajutorare a copiilor handicapati fizic din Romania" si una e pentru "Armata salvarii". Asa ca i-am impartit juma-juma si i-am pus in cele doua urne. Va indemn si pe voi sa faceti la fel daca aveti un porc-pusculita cum am eu sau sa donati cei 2% din impozitul pe profit ca tot suntem in zodia celor 2% si sa-i redirectionati catre ce ONG doriti voi.
Merci. va pup cu drag.

Niciun comentariu: