duminică, 25 ianuarie 2009

Cand albastrul devine cuvant - 23 ianuarie 2009

O seara magica. O seara pe care cu siguranta nu o voi uita toata viata!
De trei luni stransesem comori de suflet si le asezasem intr-o carte cu acest titlu. "Cand albastrul devine cuvant".
Darul meu de suflet pentru ziua de nastere a Biancai.
Doua zile nu am mancat nimic. Absolut nimic. Eram intr-o stare de emotie si de stres maxim. Voiam sa fie totul absout perfect.
Bianca imi spusese doar ca pe 23 ianuarie cand urma sa avem Intalnirea Mamelor de Ingeri din luna ianuarie trebuia s-o sarbatorim pe Georgeta Soare, mama ingerului Emmanuel-Nicolae. Habar nu avea ca in paralel ii pregatisem si ei o surpriza si mai mare si mai frumoasa.
Dupa vreo doua ore de discutii ale mamelor, am hotarat sa aducem tortul pentru Georgeta... Numai ca ospatarii erau instruiti sa aduca si tortul pentru Bianca, tortul care avea imprimata sigla Organizatiei.
S-au stins luminile, CD-ul a inceput sa cante "Multi ani traiasca" si au venit torturile. Toata lumea se uita la Bianca. Ea nu intelegea de ce ne uitam la ea in loc sa ne uitam la Georgeta. A inteles cand a vazut tortul, al doilea tort, cu sigla Organizatiei EMMA.
Dupa ce i-am oferit si florile, s-a facut liniste pentru ca surpriza de abia acum venea.
Am spus: "Bianca, sunt mesagerul a vreo 75 de oameni care au vrut sa-ti spuna "La Multi Ani" intr-un mod foarte special. Te rog sa deschizi acest cadou." si i-am intins cartea care se afla intr-o sacosa de cadou. A scos-o curioasa... Apoi... a ramas fara cuvinte... Si-a dus mainile la ochi si a inceput sa planga... de fericire... de emotie... tremura foarte tare... era socata... nu realiza ca i s-a pregatit un dar atat de special...
Ulterior mi-a spus ca este cel mai frumos cadou primit vreodata... si daca ar fi (Doamne fereste!) sa se intample vreun incendiu, la acea carte s-ar repezi prima data.
M-am bucurat foarte mult si am dorit sa impartasesc si cu voi aceasta imensa bucurie. Randurile mele pentru Bianca le gasiti mai jos ca si cateva pozuci de la aceasta seara absolut extraordinara.

Niciun comentariu: