joi, 5 iunie 2008

Stele-perechi

Ma aflu intr-o perioada cu schimbari majore in viata mea pe toate planurile. Incerc sa depasesc anumite momente de criza si o mai pun si pe seama trecerii lui Mercur prin semnul meu zodiacal.
Astazi am fost la facultate. Am avut un examen restant. Singurul pe care l-am picat. Singurul de care depindea intrarea mea in licenta. Am plecat la examen cu gandul ca las totul in seama lui Dumnezeu. Stiu ca planurile Lui sunt uneori neintelese pentru noi. Si am zis ca daca Dumnezeu ma va ajuta, atunci voi lua acest examen, daca nu, atunci probabil ca EL considera ca este prea mult pentru mine sa dau acum ambele licente.
Am intrat la examen, m-am straduit din rasputeri sa fac ceva dar... am picat. Intrarea mea la licenta a depins doar de 50 de sutimi. Atat. Am facut contestatie dar nu stiu ce s-ar putea rezolva, sincer.
Dupa ce am iesit m-a bufnit plansul. Nu-mi pasa ca se uita o lume intreaga la mine. M-am asezat pe o bordura si am sunat-o pe mama. Toata lumea ca sa ma consoleze nu gasea sa-mi spuna decat un singur lucru: nu mai plange! Nu mai fii trista! etc. Apoi i-am dat un sms Biancai. M-a sunat imediat.
Este incredibil cat de bine poate sa ma cunoasca, cat de mult poate sa ma inteleaga. Stiti ce mi-a spus? "Nu pot sa-ti spun sa nu fii trista, pentru ca nu ai cum sa nu fii trista. Nu am sa-ti spun sa nu plangi. Plangi pana simti ca lasi tot raul afara. Plangi cat poti daca asta te face sa te eliberezi. Incearca doar sa te duci sa-ti iei ceva ce-ti place, o inghetata, o ciocolata, paste, ce vrei tu, ce-ti place tie, fa o nebunie, du-te undeva unde ti-ar placea sa fii."
Mi-a mers drept la sufletel ce mi-a spus si ma gandeam de unde-si ia fiinta asta asa fragila si delicata atata forta nu numai ca sa-si depaseasca problemele ei (care nu sunt putine) dar sa si spuna exact ce trebuie la momentul potrivit.
Doamne, de cand suntem din nou prietene, relatia asta parca e mai frumoasa ca niciodata. E o empatie extraordinara, atatea emotii traite cu atata forta, cu atata intensitate, atata drag exprimat cu atat de multa caldura...
Iti multumesc, Bi drag!
Sigur intr-o alta constelatie am fost stele-perechi, doua suflete gemene care s-au reintalnit aici, acum, in acest timp.

Un comentariu:

Roxie spunea...

Ma bucur tare mult ca v-ati impacat si totul e bine intre voi acum si sper sa ramana asa. Stiu cat de mult inseamna Bianca pentru tine. Si asa e, multi poate nu isi dau seama, sau din dorinta de a te ajuta spun cuvinte gresite, dar cel mai bun lucru pentru a te descarca e sa plangi. Parca odata cu lacrimile se duc si supararile.