luni, 31 mai 2010

30 mai - o zi trista

30 mai, este prin definitie o zi trista pentru familia mea. Ieri s-au implinit 20 de ani de cand fratele mamei a murit intr-un cumplit accident de munca.
Tot ieri a fost ziua in care lacrimile care mi-au tasnit din ochi au fost si de bucurie pentru reusita imensa a Paulei Seling la Eurovision dar si de tristete ca n-am putut fi alaturi de ea, sa o strang in brate, sa o intampin la aeroport pe prietena mea cuminte, buna, credincioasa, talentata, frumoasa...
Mi-e dor de Paula... Mi-e dor de tot ce-am lasat in urma...
Ma sufoca neputinta si durerea... de a nu fi fost acolo...
Tot ieri a avut loc pe stadionul "Iolanda Balas" din Bucuresti si in alte 18 orase din tara si din strainatate, Ziua Parintilor de Ingeri, zi la care mi-ar fi placut sa fiu prezenta... insa cineva a hotarat altfel...
Am fost alaturi de EMMA cea mare, de la primul "scancet" de viata, de la primul "gangurit"... I-am dat tot ce-am avut mai bun si mai frumos, am ingrijit-o cum am stiut mai bine... m-am implicat sufleteste, emotional, fizic, psihic... in a o face sa creasca, sa devina ce este acum... Am lasat in urma munca mea de 2 ani si un pic la E.M.M.A.... Si ieri nu am fost acolo, alaturi de ele...
S-a inchis o usa... dar poate se va deschide o fereastra macar...
Deocamdata e intuneric... tare intuneric...
Sunt trista... foarte trista...

Un comentariu:

kykyriky spunea...

nu sunt eu un mare filosof si nici nu sunt in masura sa dau sfaturi la lume dar ... stiu 2 lucruri :

1) omul sfinteste locul, nu invers

2) daca te afli acolo e pentru ca ACOLO e nevoie de tine

Cu siguranta vei face lucruri mari acolo unde esti acum (oriunde ar fi acest "acolo") si CU SIGURANTA cei de acolo au nevoie de tine ACUM.

Sa nu crezi ca nu am ce face la ora asta si m-am apucat sa ma plimb pe bloguri si sa filosofez gratuit pe tema blanii ursului din padure !

Stiu foarte bine ce spun! De unde stiu ? Poate ca am sa-ti povestesc candva la o cafea la Buzau sau la Bucuresti :)

Una peste alta : fii mandra pentru ce ai fost si ce ai facut la Bucuresti si pregateste-te sa fii si mai mandra pentru ce vei fi si ce vei face acolo unde esti acum :)