joi, 14 aprilie 2011

Prezenta ta absenta...


Tu esti prezenta-n fiecare floare,
Tu esti prezenta-n fiecare nor...
De 9 luni surasul tau ma doare,
De 9 luni tu ai alt nume: DOOOOR!!!

Ma-ntreb ce faci si daca-ti este bine,
Ma-ntreb de ingerilor tu le canti,
Si cine te aplauda pe tine???
Iubire sfanta, ne-ai lasat infranti...

Gasi-vei oare drumul spre lumina?
Si linistea ce ti-o doreai atat de mult ???
Vei fi tu oare cerului regina,
Cand pe pamant, la noi, e asa tumult ???

Mi-e dooor, mi-e door ca glasu-ti sa-l ascult!

3 comentarii:

mariperijoc spunea...

Foarte frumos!Dumnezeu sa o odihneasca in pace ,iar tie sa iti dea putere si liniste sufleteasca!

MariaB. spunea...

Multumesc, draga Mari. Sa ne dea tuturor Bunul Dumnezeu sanatate si liniste sufleteasca. Am fost tare trista zilele astea, iar varf la toate au pus pozele cu Mada moarta, absolut socante. Ma intreb ce suflet poti sa ai ca sa publici asa ceva? Mi se pare crud, nefires, inuman... pentru toti fanii Madalinei, pentru noi, cei care am cunoscut-o care-i pastrasem o imagine frumoasa si dulce. Acum imi apare mereu in fata ochilor imaginea aceea cruda...

mariperijoc spunea...

Imi imaginez ca sunt socante Ana,se gandesc sa vanda nu au sentimente...
Desi am auzit ca le-au publicat nu am vrut sa le vad...Nu cumpar ziare...
Dumnezeu sa o odihneasca in pace!