luni, 21 decembrie 2009

Ce m-a enervat si ce mi-a placut la anul 2009

Hmmmm, mai bine as incepe cu ce mi-a placut fiindca sunt mai putine...
Ce mi-a placut?
Ei bine:
- ca m-am inscris in PNL
- ca l-am votat pe Crin
- ca am cunoscut-o pe Alina
- ca sunt copiii sanatosi (Silviutza, Lucian - Andu si Miruna asteapta transplantul)
- ca am obtinut premiul acela superb
- ca am citit o gramada de carti misto
- ca nu am pierdut niciun prieten, ba dimpotriva, am dobandit cativa
- ca sunt ai mei sanatosi
- ca am obtinut o nota buna la Titularizare
- ca la sfarsitul anului asta nu bifez datorii
- ca am fost si sunt alaturi de E.M.M.A.
- ca m-am plimbat de nu-i adevarat
- ca nu m-a parasit inteligenta si nici creativitatea :-)
- ca am reusit sa contribui la realizarea evenimentului "Eu nu te-am uitat" - 20 de ani de la moartea Mihaelei Runceanu
- ca am adunat in cartea "Cand albastrul devine cuvant" cele mai frumoase ganduri pentru Bi
- ca am cunoscut-o pe Ileana Vulpescu

Ce m-a intristat cumplit:
- moartea Ralucai
- moartea mamei Cica
- moartea lui Michael

Ce m-a enervat:
- ca nu-mi sta si mie o singura data macar parul cum ii sta lui Bi; sa fiu si eu macar o data in viata asta perfecta... :-))
- ca nu reusesc si eu sa plec o singura data impecabila de acasa si sa ma intorc asijderea :-)
- ca a iesit Basu' iar Presedinte!
Aaaaaaa, apropos! Sa va zic ultimul banc pe care l-am auzit.

Naufragiaza pe o insula pustie Crin Antonescu, Traian Basescu si Mircea Geoana. Raman fara mancare si Crin pleaca sa faca rost de potol. Nu gaseste si se intoarce. Intr-o poienita, Basescu facea gratar:
- Pfuuuuuui, mai Traiane, ce baiat destept esti tu... zice Crin. Stiam eu ca marinarii au instinctul supravietuirii, ca se descurca intotdeauna... Si de fapt, vrei sa-ti zic un secret? Nu-mi place Geoana!
- Nu-ti place, nu mananci! :-))))

Eeeeeeeeeeeeh, si uite asa, le-am inversat! Si tot am scos mai multe bune decat rele. Sac!
Va pupacesc de nu va vedeti, adica Suchardineste! Maine plec in vacanta! Ne vedem la anu'!
Muaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Niciun comentariu: