vineri, 4 aprilie 2008

Aripi de inger

Nu am mai scris de foarte mult timp. Nu pentru ca nu as fi avut timp. Pierd timpul zile intregi cu o groaza de nimicuri care nu-mi folosesc. Ci pentru ca nu am stiut ce subiect sa abordez: am vrut sa scriu despre pozele pe care Andreea Marin le-a facut pentru VIVA, apoi am vrut sa scriu despre intalnirea pe care am avut-o cu mamicile de inger. Iar astazi m-am hotarat.
Intr-o zi, Bianca mi-a adus un caz: o fetita de un anisor care avea nevoie de o operatie la inimioara. S-a nascut cu un ventricul cu dubla cale de iesire. In Romania, medicii nu i-au dat prea multe sanse. Insa in Germania, s-a gasit o clinica specializata pe astfel de probleme care s-a oferit s-o ajute pe Silvia. Un aviator german, pilot de performanta, si-a pus avionul in slujba actiunilor umanitare. El poate transporta copii care nu pot fi deplasati cu avionul sau personal, fundatia sa suportand toate cheltuielile. Prin niste rude ale Silviei din Germania, acest om s-a oferit s-o ajute pe Silvia si s-o transporte in Germania, la clinica din Munchen. Silvia se afla deja acolo, momentan este la terapie intensiva pentru ca a suportat prima operatie, se pare ca a trecut cu bine de ea, dar acum urmeaza o succesiune de inca 3. Stiu ca suma estimata la inceput a fost de 40.000 de euro dar nu se stransesera toti acesti bani, iar aceasta suma include numai cheltuielile de operatie si internarea Silviei in clinica. Mamica Silviei trebuie sa suporte singura cheltuielile. Iar familia Corbu nu dispune de foarte multe fonduri. Am avut noroc cu niste oameni cu suflet MARE, dar mai este nevoie de multi bani, de foarte multi... Am hotarat sa incerc sa strang acesti bani. Ieri am fost in trustul in care lucrez la fiecare firma si i-am rugat sa doneze fiecare cat poate. Mi-au promis ca o vor face. Astazi am de gand sa le scriu femeilor din Capital Top 100. As vrea sa stiu cate din cele care se bat cu pumnul in piept ca fac ceva pentru copii, chiar fac acest lucru??? Sunt foarte curioasa. De luni am de gand sa merg la scoli, biserici, banci, vreau sa vad cine ma poate ajuta.
Astept comentariile voastre legate de acest aspect! Va pup si va iubesc.

Niciun comentariu: