sâmbătă, 30 martie 2013

OMUL din spatele frumosului

Comuna in care locuiesc eu, mai bine-zis care m-a adoptat acum trei ani, are o deschidere excelenta spre urban, respectiv spre Bucuresti de care ne despart doar 35 de km. Astfel, comuna are o dezvoltare infloritoare in multe privinte: mare parte din tinerii nostri lucreaza, iar unul dintre "vinovatii" pentru acest lucru este Compania Alchimex (www.alchimex.ro), companie cu profil de producere a substantelor necesare protectiei plantelor. Patronul acesteia este domnul Claudiu Crangus. Un om pe care eu nu am avut placerea sa-l cunosc, dar despre care se vorbeste cu veneratie in aceasta comuna. Inca de acum trei ani am auzit despre toate activitatile in care se implica activ, despre faptul ca angajatii Alchimex, in afara faptului ca sunt platiti foarte bine, au bonuri de masa, o masa calda la pranz si, in fiecare an, in luna octombrie sunt rasplatiti cu o excursie peste hotare. In interiorul companiei totul straluceste ca intr-o farmacie, nimic nu este lasat la voia intamplarii, oamenii trebuie sa fie profesionisti de la inceputul programului pana la sfarsit, altfel sunt aspru sanctionati. Am auzit, mai ales, despre actele de sponsorizare pe care le-a facut pentru biserica, gradinita si scoala.
Prima data am intrat in legatura cu dl. Crangus in toamna anului trecut cand a avut bunavointa sa raspunda pozitiv apelului nostru cu privire la sponsorizarea unui eveniment cultural realizat la Muzeul "Udriste Nasturel" din localitate. Am avut un schimb de mailuri extrem de agreabil, in urma caruia am constatat ca optica mea despre oamenii de afaceri s-a schimbat considerabil. Acest om a adus o lumina nespus de frumoasa asupra breslei atat de contestata, din nefericire. Claudiu Crangus este exemplul viu de "ASA DA" in comunitate. Fara sa aiba vreun interes meschin, fara sa aiba pretentia sa fie prezent vreodata la vreo actiune de-a noastra sau sa acorde cuiva vreun interviu, exemplu impecabil de discretie si modestie, acest OM a preferat sa ramana aproape tot timpul in umbra. Nu stie sa spuna NU vreunei initiative venite din partea noastra. Nu stie sa se ascunda in spatele secretarei eficiente sau al mailului care te salveaza uneori din situatii stanjenitoare. Stie doar sa fie direct, eficient, altruist, cald si sensibil la nevoile noastre.
Nu stiu cand e ziua dumnealui de nastere, insa as vrea sa ia aceste randuri drept un cadou din partea mea si a elevilor mei. MULTUMIM PENTRU SPRIJINUL NECONDITIONAT, PENTRU EFORTUL DEPUS, PENTRU SUFLETUL CALD SI GENEROS, PENTRU LUMINA PE CARE NE-O DARUITI DE FIECARE DATA CAND VA SOLICITAM AJUTORUL.
DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Ce mod frumos de a multumi unui OM...recunostinta este memoria inimii, cum spunea Balzac...
Felicitari si sper ca OMUL sa fi primit gandurile tale sincere si dezinteresate...