marți, 20 martie 2012

Lara - fiinta plasmuita din pulbere de ingeri



18 martie 2012. Concert Lara Fabian la Sala Palatului. Am primit cadou biletul de la doi prieteni ca niste ingeri: Calin si Angi. Multumesc, iubitii mei dragi!
Am asteptat ziua cu nerabdare si emotie. Simteam ca zilele se scurg cu incetinitorul. In sfarsit, a venit si ziua cea mare. Si parca pentru a incununa cu perfectiune ziua asta minunata, Dumnezeu ne-a daruit soare, mult soare si caldura.
Am fost in sala toti prietenii Malinei. Ne-am dorit sa mergem pentru ea, pentru piesa aia minunata "Je t'aime" pe care Mali a cantat-o atat de frumos. Am avut hartii imprimate cu "Pour Malina: Je t'aime".
Numai ca ceea ce s-a intamplat acolo a depasit cu mult asteptarile noastre.
Spectacolul a inceput la ora 20.15 aproximativ. Scena a fost decorata intim: pianul, bandul, o canapea rosie cu multi trandafiri in spatele ei. Mai intai au intrat instrumentistii. Pianistul a inceput sa cante, apoi a intrat Lara. Simpla, delicata, frumoasa, mult mai micuta de statura decat ma asteptam, imbracata in bleumarin cu auriu. Ne-a topit instantaneu cu zambetul ei. Si a inceput sa cante. Ma uitam socata ce acute poate sa scoata si cata perfectiune poate exista in actul ei artistic. Ne-a plimbat printr-un caleidoscop al sentimentelor: ne-a facut sa radem, sa plangem, sa aplaudam frenetic, sa tipam, sa cantam cu ea, sa dansam... A cantat in franceza majoritatea pieselor, cateva in engleza si una in spaniola. Am admirat atat de mult pronuntia ei perfecta in engleza. M-a surprins cu cata exactitate a rostit cuvantul "fluture" dupa ce a primit unul din hartie de la o admiratoare.
Totul este natural la ea. Felul in care vorbeste, se poarta, zambeste, felul in care face si cele mai marunte lucruri (cum a baut apa din paharul de pe pian, cum s-a sters pe frunte cu un servetel). A primit flori de la toti admiratorii. A avut chiar bunavointa sa lase un intrus, ajuns pe scena cine stie cum, sa se reproduca (probabil gasise omu' momentul).
Lara Fabian este o fiinta care emana bunatate in cea mai pura forma a ei, degaja sensibilitate, energie divina, este pozitiva, tonica, minunata.
Am cantat odata cu ea "Je t'aime", "Je suis malade", "Soleil, Soleil", "Imortelle". Am fost bucuroasa ca am putut inregistra momente unice din spectacol.
Am tipat si am aplaudat frenetic la final cand mi-am dorit sa mai ramana putin, inca putin si inca putin... Si dorinta mi s-a implinit.
Lara in limba latina inseamna "protectie". Probabil una divina, fiindca asta degaja fiinta asta. Sigur undeva, acolo sus, ingerii i-au imprumutat din sclipirea lor cand au trimis-o pe pamant.
Am plecat spre casa cu sufletul plin.
Multumesc, Lara Fabian! Nu cunosc alt cuvant, nu s-a inventat inca unul care sa te defineasca, cel care imi vine in minte acum este doar PERFECTIUNE.

Niciun comentariu: