luni, 5 septembrie 2011

Din nou ACASA

Am revenit in locul pe care-l numesc ACASA de 1 an, adica la Herasti - cuibul meu drag in care ma simt iubita si ocrotita, locul plin de iubire si energie pozitiva...
Am petrecut o vacanta luuuuuunga (prea lunga!!!) acasa la ai mei cu exceptia a 2 saptamani (ultimele doua din august) cand am fost la mare. Toate au fost bune si frumoase, cu exceptia faptului ca pe 26 august m-a pocnit o durere de cap la mare, care refuza sa-mi treaca. Am ajuns la Urgenta la Constanta (unde am fost tratata impecabil - apropos - si multumesc pe aceasta cale medicilor si asistentelor de la urgenta). Cat am luat tratamentul am fost cat de cat ok, acum a revenit durerea aia nesuferita de cap. Nu ma doare capul propriu-zis, e mai mult ca o presiune care ma apasa. Ideea e ca mai multe persoane s-au plans de aceleasi simptome in perioada in care am fost eu la mare. O fi fost vreun virus ? Vreun microb??? Hmmmm. Inca astept sa-mi treaca!
M-am intalnit cu o multime de prieteni la mare si a fost superb. Daca as fi fost sanatoasa, chiar ar fi fost perfect... Am facut si o multime de fotografii care refuza insa sa fie descarcate. De ce ? Nu stiu! Nu inteleg. Sper sa deslusesc acest mister...
Sper sa fie totul ok pana incepe scoala...
Vreau sa ma fac bine!!!

Niciun comentariu: