duminică, 25 iulie 2010

Cantec pentru voi



Acesta era crezul artistic al Madalinei:




Sunt si eu tot asa cum sunteti voi,

Si ma simt de parc-as fi o mica stea,

Trec mereu printre secete si ploi,

Dar mi-e bine cand va stiu in fata mea...

Fara voi n-as putea nici sa mai cant,

Nici sa-mi fie mai usor urcusul greu,

Mai apoi, n-ar fi drept sa stiu ca sunt...

Daca voi in gandul meu n-ati fi mereu.




Ne stie soarele impreuna

De cu zori in asfintit,

De-i vreme buna sau furtuna

Prin iubire ne-am simtit.

La cele cate ni se intampla,

Vrei mai mult si iei cat poti,

Dar purtand iubiri sub tampla,

Intr-un cantec suntem toti.




Rand pe rand, trec prin viata mici si mari,

Cu minciuna si adevar si amanari,

Dar in gand, pasii nostri-s tot mai rari,

Cand ne stim inconjurati de aceleasi zari...

Fara voi, n-as putea nici sa mai cant,

Nici sa-mi fie mai usor urcusul greu,

Mai apoi, n-ar fi drept sa stiu ca sunt,

Daca voi in gandul meu n-ati fi mereu...




Doamne, cu cata dragoste ne cantai cantecul asta si cum intindeai mana spre noi, manolistii... Te invidia o lume intreaga pentru dragostea pe care ti-o purtam... Niciun alt artist nu mai mergea cu fanii peste tot, asa cum o faceai tu: si in parcul de distractii, si la plaja si la zilele de nastere...


Mada, Mada, unde-ai plecat scumpa noastra? Sa locuiesti intr-o stea? Te iubim... O sa te iubim vesnic!

Va las si un link spre o emisiune exceptionala, una din ultimele emisiuni la care a participat Madalina ("Psihologul muzical" de la Radio Romania Actualitati prezentata de Andrei Partos) : http://www.romania-actualitati.ro/patru_ore_cu_madalina_manole_la_psihologul_muzical-11653


Niciun comentariu: