marți, 9 martie 2010

In memoriam, Laura Stoica!


"Din cerul noptii a cazut o stea

Sa-ti faca loc si sa ai lumea ta...

O lume mai buna, in care toti vom fi...

Dar cine stie... ne vom intalni?


Candva spuneai ca n-ai atins o stea...

Acum tot cerul e de partea ta!


Te-ai inaltat acum la stele

E trist si parca prea devreme..

Ti-ai luat cu tine si iubirea ta,

Sa-ti fie alaturi, langa inima ta!

Toti ingerii v-asteapta raiul s-a deschis,

Sa va primeasca pe toti trei

Parca-i un vis...

Un vis din care noi ne vom trezi,

Dar ce pacat, ca voi nu veti mai fi...


"Focul" se stinge, totul este trist...

Vom asculta "Un actor grabit"

Cand dorul ne apasa, ne vom aminti,

Ca steaua ta pe cer va straluci!"


Acest cantec rasuna acum 4 ani pe toate posturile de radio si televiziune din Romania. In 9 martie 2006, Laura Stoica si iubitul ei, Cristian Margescu isi incepeau calatoria pe nesfarsitul drum fara intoarcere.

Multe s-au intamplat in acesti 4 ani... iar numele Laurei a intrat din nou intr-un con de umbra... Nu pot sa nu-mi amintesc cuvintele lui Adrian Cioroianu, scrise in acele zile: "Daca fiecare din toti acesti oameni care o plang acum pe Laura Stoica i-ar fi cumparat macar un CD, Laura ar fi avut mult mai putine sanse sa plece in acel concert la Urziceni"... Si asa este... Din pacate sta in firea noastra pamanteasca sa ne pretuim oamenii dupa ce ei pleaca in neant. Laura nu a fost o exceptie...

Numai datorita familiei si fanilor sau admiratorilor care nu au uitat-o, Laura inca mai traieste... Prin muzica ei ce atinge si sensibilizeaza, prin vocea sa rascolitoare...

Nu te-am uitat, Laura!

Vei ramane vesnic in inimile noastre!

Un comentariu:

iuly spunea...

Nici eu nu am uitat_o,si inca ascult imnul dedicat Ei.Daca mi_as dori sa arat,sa am atata forta ca cineva,as alege imaginea ei.Tot cred ca exista nedreptate,merita sa se bucure de viata,merita sa nasca,ar fi avut un bebe cu doua saptamani mai mare ca fata mea.N_o voi uita!