luni, 12 decembrie 2011

Malina




O poza facuta acum 5 ani, in vara lui 2006, in Parcul Tineretului


Malina, m-ai devastat. Mi-ai promis ca n-o s-o faci si totusi ai facut-o. De ce, iubita mea ? Tocmai acum, cand iti terminasei casa, cand stabilisem ca ne vom vedea in sfarsit...
Malinuca, m-ai lasat fara vlaga, prietena mea draga!
O sa-mi fie dor de tine in fiecare secunda!
Te iubesc infinit si te rog sa ai grija de mami a ta, de Codruta si de toti cei care te-am iubit asa de mult, dar n-am putut sa te ajutam sa ramai cu noi!

Un comentariu:

Mihai Stefan spunea...

Draga Ana-Maria, stiam ca esti prietena cu Malina si imi dau seama ca esti devastata de durerea pierderii ei, de aceea vreau sa iti spun pe aceasta cale ca sunt alaturi de tine. Si eu am pierdut un prieten drag in urma cu 6 saptamani si stiu ce inseamna. Sigur ca Malina era un om special si imi inchipui ca durerea e cu atat mai mare. Si noi, cei care am cunoscut-o numai prim cantece, suntem socati si indurerati de pierderea acestui talent urias.
Mai am un singur gand pentru tine, draga Malina: "Si de-as putea s-ating lumea ta... Te-as cere inapoi..."