vineri, 25 martie 2011

Curatenia de primavara pe internet

Sunt asa... Nicicum... Fara prea multa pofta de viata dupa ultimele trei zile... Traiesc o rasturnare a scarii de valori si intentionez sa incep o perioada noua in viata mea.
Ultimele trei zile au fost foarte solicitante din punct de vedere afectiv si emotional. Insa mi-am propus sa le iau pe rand si sa va povestesc.
Aceasta este prima povestire. Cea a grupului constituit de mine pe Facebook pentru fanii Madalinei Manole. Un grup inchis, care nu credeam ca va avea mare succes. Singura conditie pe care o pusesem acolo era sa nu se discute despre scandalul dintre membrii familiei Madalinei (parinti si sotul ei). Se pare ca acesta a fost principalul motiv de nemultumire pentru ca invariabil, numai despre asta se vorbea. Drept pentru care, o alta persoana a deschis un alt grup si o parte din fani s-a dus si in partea cealalta. SI pentru ca nu agreez dualitatea in nimic, am decis sa inchid eu grupul meu. Si nu, nu ca sa fac cuiva pe plac ci pt ca acesta nu mai avea activitate. Nu conta activitatea muzicala a Madalinei, realizarile ei, era important ce s-a intamplat dupa... ce ea n-a mai fost.
Am ajuns la concluzia ca suntem o societate de consum, ca sustinem sus si tare ca nu ne dorim presa de scandal, stiri tablodizate, dar de fapt ASTA ne dorim!!!
Daca vreau sa discut despre Madalina, am cu cine, nu trebuie sa am un grup pe FB ca sa-i pastrez vie memoria.
O rog sa ma ierte pentru ca l-am inchis, dar cred ca EA stie mai bine si-mi intelege motivele.
Te iubesc, Mada!

Niciun comentariu: