miercuri, 5 ianuarie 2011

La Multi Ani, prieteni dragi!



Daca ar fi sa aleg pentru voi un gand frumos, as alege gandul care mi-a trecut prin minte timid in noaptea dintre ani...
Daca as alege sa va fac un dar, as transforma in file de poveste toate amintirile frumoase pe care mi le-ati sadit in suflet fara putinta de uitare....
Daca as alege un cantec, as alege melodia sublima a prieteniei pe care mi-o fredonati in fiecare zi...
Daca as alege sa fiu o raza de soare, as vrea sa fiu lumina pe care mi-ati adus-o in fiecare clipa de cand va cunosc...
Nu gasesc alt cuvant care sa exprime mai bine ceea ce simt decat MULTUMESC!
Va multumesc in fiecare zi ca existati, ca-mi dati putere sa merg mai departe, ca ma iubiti asa cum va iubesc si eu!
Un an pe masura sufletului vostru frumos, va doresc, dragii mei!

Niciun comentariu: