duminică, 5 iulie 2009

Cantecul desertaciunii de Magda Isanos


Imi risipesc ca o miliardara

comoara mea de zambete si versuri,

si-n toate aflu proaspete-ntelesuri,

cum afla flori o zi de primavara.


Asemenea faramelor de stele in august,

eu alunec catre moarte,

de care numai clipa ma desparte

si scrumu-i taina stralucirii mele.


De la un loc cu pulbere si iarba

am leganat sub soare cate-un vis

si tanara si mandra l-am si scris,

ca vremea sa-si impiedice-n el graba.


Eu voi trai putin, insa prea mult

cand cuget cat cules-am din durere,

si-adesea-mi par si mie ca-s parere,

si nu ma cred, cu toate ca m-ascult.


M-am copt asemeni spicelor si-astept

sa vie secerisiul si sa cad

intr-un hambar de scandura de brad,

in care stai cu mainile pe piept.


Si, iata, de nimica rau nu-mi pare,

la gandul ca m-apropii de-acel ceas,

ca de iubirea cata mi-a ramas

necheltuita-n suflet, si de soare.

Niciun comentariu: