marți, 13 mai 2008

S-a intors galushka!!!

Ea e galushka!!! Silvioara, comoara noastra pentru care am luptat sa-i redam o inimioara noua. Silvia s-a intors acasa dupa doua operatii reusite in Clinica de Cardiologie Pediatrica din Munchen. Ii este bine acasa. A fost intampinata de surioara ei, Alexandra si de verisoara ei, Daria cu flori, baloane si inimioare scrise de ele cu mesajul "Bine-ai venit". Va scriu acest mesaj intre doua examene. Iertati-ma, va rog din suflet... Stiu ca asteptati gandurile mele, mi-o spuneti deseori pe mess, dar ma aflu intr-o perioada foarte incarcata. Ma asteapta doua licente, pe 3 si pe 13 iulie. Sa-mi tineti pumnii si sa va rugati pentru mine!! Am nevoie de gandurile voastre calde!!! O sa revin cu detalii despre Gala Unicef la care am fost prezenta sambata seara. Multumesc, Andreea Marin! Stie ea de ce! Va pup, va iubesc, ma intorc la invatat!

Niciun comentariu: