duminică, 24 iunie 2007

Luaţi atitudine!

Uuuuuuuuuuuuuffffffffffff, ce caldură îngrozitoare!!! Simt că mă scurg pur şi simplu. Voi nu? Am fost la plajă şi m-am ars un pic... cu toate cremele...
Ieri am avut examen la Limba română contemporană. Am avut un eşec ce m-a şocat şi m-a ajutat să iau o decizie importantă: nu vreau să fiu profesor de limba română. Bine, acum nu vă gândiţi că am picat examenul. Nu!!! Nici vorbă! Însă trebuie să vă explic ce m-a dezgustat pe mine: nu mi s-a validat corect răspunsul "L-am avut ca şi coleg". Corect era: "L-am avut ca coleg". Am cerut explicaţii. Mi s-a spus că nu este corect "ca şi coleg" iar "ca coleg" este o falsă cacofonie şi se poate evita.
Care va-să-zică nu-i corect nici aşa, nici aşa dar a treia variantă nu există. Şi uite aşa ar trebui să predau eu inepţii elevilor. Nu, mulţumesc!!! Nu-i pentru mine meseria asta, e clar!!! Poate sunt prea orgolioasă ca să accept dobitociile unora dar asta sunt! Nu am chef să mă schimb. Am să-l întreb şi pe domnul Pruteanu. Chiar aş vrea să ştiu ce părere are.
În rest, ce să vă mai spun??? Noutăţi mondene nu prea am. Am vorbit cu Virgil Ogăşanu. Ehheeeee, mare actor!!! Uriaş! Să vă povestească el cum i-a cunoscut pe toţi monştrii sacri ai artei româneşti: Amza Pelea, Grigore Vasiliu Birlic, Toma Caragiu şi toţi ceilalţi. Oameni ca ăştia se nasc o dată la un milion de ani, ascultaţi-mă pe mine! Avem ce învăţa de la ei.
Hai, vă pup şi mai vorbim!!!

Niciun comentariu: